Terminavslut & löptikar!!!

Halloj!

Idag har jag varit i kyrkan med min son Jonathan på Terminavslutning. Det var så mysigt med massor av tända ljus & barnen som sjöng & var så glada. Nu har vi ett 3 veckors jullov, ska bli så skönt men tyvärr håller all snö på att regna bort. Har varit en sväng på stan för de sista julklappsinköpet, men skiit va folk, jag blir helt slut i huvet. Men nu är klapparna köpta.
Hemma är det kaos, alla tikar löper. Och det har varit värsta slagsmålet mellan damerna, tror de kampar om vem som skall få sig ett skjut av vackra Foppa. Denna gång är det grand old ladyn "Ella" M. Evening Sunset som kommer att få ha kul med Foppagubben.
Ella fyller 7år nu i januari så det blir hennes sista kull, hon har haft 2 kullar med 3 st valpar i varje, hon har lämnat så fina valpar så jag ser verkligen fram emot denna kombination.
Nu ska jag ta en långsväng efter skoterspåret med doggarna.
Ha en trevlig helg/Maria

Kommentarer
Postat av: Åsa F

Kul med ytterligare en blogg att läsa,duktig tjej du har.

Ha en riktig skön jul o hälsa kidsen.

God Jul !

2008-12-21 @ 12:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0