Full fart

Oj, va de är underbara våra valpar, känns skönt nu med påsklov, att få vara hemma 10 dagar & bara njuta av valparna.
Har köpt en katt tunnel idag, kan varmt rekomendera det till era valpar, de har jättkul i den.
Har haft valpköpebesök här ikväll, jättegullig familj som bestämde sig för en av lhasa killarna. Deras kompisar äger HUBBE, kullbror till Ingela´s Elvis & Anna-Lisa`s Frida. En av lhasaflickorna kommer att flytta till Sinikka i Finland, supertrevlig tjej som har Lhasa Apso & Afghan.
Var & vetrinärbesiktade Papillonvalparna igår & det gick bara fint, fick även Foppa´s pass, så nu är det klart för utlandet.
Känner mig lite halvrisig, Nadja har legat sjuk i värsta förkylningen hela veckan, så jag hoppas att det inte är den jag börjar känna av.
Jonathan & hans pappa har idag åkt upp till fjällen, hoppas ni får en fin helg med bra väder.
Ha nu en Glad Påsk alla mina vänner/Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Carola Eliasson-Åström

Halloj!

Så mysigt med alla valpar som springer och leker.

Ta hand om dej så du inte blir förskyld.

Ha det så gott kram/Carola

2009-04-10 @ 15:28:46
URL: http://donbalbinos.se
Postat av: Ingela

Inte ska du bli sjuk nu när du ska vara ledig... Puppisarna ser underbara ut. Hoppas Nadja blivit bättre nu.



Kram på er// Ingela

2009-04-10 @ 15:55:09
URL: http://www.ingelaslhasaapso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0