Tack min älskade Nadja

                           MIN MAMMA
                         En Kvinna att
                         vara stolt över!

    Du är omtänksam, trevlig och ställer 
                      alltid upp för andra.
            Din respekt, öppenhet, intuition,
       Lojalitet och Posetiva hållning gör att
                        Du är guld värd!

           Du är världens bästa mamma!

                          Jag älskar dig
                          Pussar Nadja

Tack miin älskade dotter, du & Jonathan betyder
    mest av allt för mig //Älskar er Trollungar!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, vad ska man säga om dessa underbara ungar? Vilka fina ord från Nadja. Jag kan ju fylla på med att säga att du är den bästa av vänner och uppfödare också :D

Kram på er alla...

2009-04-02 @ 23:53:44
URL: http://www.ingelaslhasaapso.dinstudio.se
Postat av: Carola EliassonÅström

Hej!

Vilka underbara ord från en tonårsdotter.

Ha det så gott/Carola

2009-04-04 @ 15:06:01
URL: http://donbalbinos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0