Valpar

Oj va tiden går fort. Valparna har hunnit bli hela 7 veckor. Alla är så söta med underbara temprament, glada så det räcker & blir över. Tack Foppa för att du lämnar ditt härliga temprament, du är bara BÄST.
Har självklart en klar favorit, en supersnygg golden & visst den har snopp!!!!Skit & pomfritt....Överväger om jag kan ha 3 hanar "hm" men denna ljuvliga karamell kan jag bara inte se nerklippt i flexikoppel....
Ska spara en liten söt Particolourtik..
Sätter in lite kort på juvelerna.
Ha det bäst alla mina vänner!

killarna!!

 Min lilla tjej har tydligen aldrig hamnat på kort???!!!Måste snabbt åtgärdas
Elvira

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej

Nog är dom jäkligt söta! Då du säljer den skitsnygga goldenhanen måste du skriva kontrakt att den inte får klippas..! Skulle gärna ha han på foder men det är fullt på vårat golv.....

2009-12-28 @ 22:52:10
URL: http://asa.b99.org
Postat av: Anne-lie L

Å så sött!! redan 7v, jag hade ju tänkt hinna komma och se på unerverken, kram Anne-lie

2009-12-29 @ 15:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0