Brrrr, det är svinkallt

Är på värsta surhumöret idag. Vaknade imorse 23 gr. kallt & innan jag var på jobbet var det 27 gr. Fy va jag längtar till sommaren. Lägger in ett kort på Foppa i havet i vårt sommarhus i Furugrund sommaren -08.
Inte ens hundarna vill gå ut, för de fryser fast på marken.
Har badat lilla Alva idag, så ikväll ska vi fota henne, återkommer med kort.
Valparna växer så det knakar, & jag hör inte ett ljud av dem. Mika är så duktig & verkligen älskar att ha valpar.
Imorgon ska jag göra Foppa iordning, för på lördag ska jag på Västerbottensmästaren, har fått PM & det är 79 hundar anmälda. Man går i pooler om 10 st i varje, sen blir man utslagen allt eftersom & i finalen blir det 10 hundar. Placering 1-5 & resten blir delad 6:a. Så håll tummarna för Foppa grabben.
Ha dé gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0