Snö snö & åter snö

Halloj.
Nu har det snöat i 2 hela dagar & gissa om det kommit mycket??? Höll inte på ta mig hem igår från jobbet, såg typ en meter framför mig. Livsfarligt.
Men nu har det ebbat av & jag & Jonte har varit ute & skottat.
Barnen & hundarna älskar den nykomna snön & jag kommer också att göra det om nån dag när värken efter all snöskottning lagt sig, för det är verkligen härligt med riktig vinter.
Lägger ut lite kort på vår gård, vi ska fortsätta skotta upp gångar ute på gården så dogsen kan vara ute, staketet håller på att försvinna av all snö!
Samt ett kort på högdräktiga Mika, som är beräknad att valpa på måndag, så spännande, hon har intagit posetionen i valplådan!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej

Här snöar det med gäsen i botten!

2009-02-08 @ 15:58:05
URL: http://asa.b99.org
Postat av: Åsa

Hej

Hur går det för Mika? Blir det nå valpar? Du måste blogga så vi får veta!



Åsa

2009-02-09 @ 20:38:22
URL: http://asa.b99.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0