Söndagkväll!!

Hej på er.
Nu är det långt mellan inläggen, för det händer inte så mycket här nu. Men ska berätta lite om helgen. Fredag kväll var vi ett par glada unga snygga intiligenta tjejer som gick på schlagerbaren, ett nyöppnat ställe i stan där dom bara spelar schlager, hur kul som helst:)) Har verkligen fått smak på att gå ut att dansa & träffa folk:), känns som man är väkt från dom döda:)
Lördag blev lungt & skönt hemma i soffan med alla doggar & kissekatter. Har ju 2 höggravida tikar som båda är hur tjocka som helst hm. hur många måtte de bliva:( är lite nervös för det är verkligen dött på försäljningen av valpar säger alla uppfödare. Men det brukar ju alltid lösa sig...Spännade är det ivarje fall....
Idag har jag varit hos min gode vän Carola & tittat på hennes pudelvalpar som är 5 v. som vanligt var de superflotta. Grattis Carola & Lycka till med dem.
Jag & min dotter har även varit ute & övningskört idag, kan inte fatta att min lilla tjej blir myndig om ngr. månader. Det känns som igår att hon låg på min mage nyfödd:) Det här med övningskörning är verkligen spännande, man har inte nerverna på rätt ställe, det gäller att se så lugn & trygg ut som det bara går. Hon har blivit jätteduktig, så det blir nog bra. Tänk när man kan få skjuts av henne, oj så skönt. För just nu har jag värsta taxiverksamheten här hemma.
Har anmält min lille adhd grabb FOPPA till västerbottensmästaren 14 februari i Umeå, ska bli kul, bara han använder alla fyra benen & inte bara två, vilket han oftast gör min goa kille.
Lägger in lite kort på mina fina barn, Nadja modedockan, väldigt mån om sitt utseende & klädstil. Lillebror börjar ta efter, fick hårvax i födelsedagspresent & jag tror att halva burken redan gått:)
Ha dé Kram  Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0