Bakisångest!!!

Hej på er!
Igår var jag ut på krogen, & det känns idag mina vänner.
Vi var på fest före hos min kompis Anki, där sjöng vi sing star, gud så kul, Var helt inne på att söka till Idol 2009, Men nä tror inte det idag, men kul var det & jag gillar att spexa. Sjöng & dansade som bara den. Kul var det också ute, mycke folk & det känns i både skallen & lemmen i mina ben...
Nadja var hemma & skötta vovvarna, inte helt nöjd är hon över det. Tack snälla du, du är mitt allt!!!
Imorron är det sista dagen på ledigheten, sedan börjar jobb igen. Känns skönt är less på att vara hemma. Tack  & Lov att man har ett jobb att gå till. Ska åka in till stan & shoppa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0