Ella 7 år

Idag firar vi vackra Ella som fyller 7 år.  Hon är en riktig lhasa apso så värdig & en riktig DROTTNING:)) We love you!!!!
Tyvärr blev det ingen parning mellan Ella & Foppa, jag sörjer lite eftersom jag inte har nån avkomma efter henne som jag kan använda i avel. Smilla´s bröst gick ju sönder vid hennes 1:a kull & jag vill inte para henne nåt mer därför.
Jag har ju Anna Smilla´s dotter som ska paras i framtiden, en fin tik med ett kanontemprament. Hon bor idag tillsammans med Evita som är Ellas mamma. Det funkar kanon & Evita fyller 12 år i år, pigg & glad, härligt att se.
Tack alla mina fina valpköpare & fodervärdar som tar så väl hand om era hundar. Ni är BÄST. 
Lägger in ett kort på Ella & Foppa på agilitybanan, har anmält mig själv & Foppa på agilitykurs i vår. LÄNGTAR.

Kommentarer
Postat av: kerstin

GEATTIS Ella på födelsedagen!!

Kerstin

2009-01-01 @ 14:34:15
Postat av: Kerstin

Grattis till Ella på födelsedagen!!

Önskar "farmor! :)

2009-01-01 @ 15:44:47
Postat av: Åsa Engström

Som valpköpare tar jag åt mej av berömmet!! Men kom ihåg - inga fina valpar utan en duktig, kunnig, hjälpsam, trevlig, ärlig, härligt galen uppfödare med kanon-hundar - som DU ÄR...!

Kul med agility och Grattis till Bästa Ella! Hon är sååååå DÖLLI! KJAM

2009-01-01 @ 19:35:43
URL: http://asa.b99.org/
Postat av: Birgitta-Smillas nya matte

Grattis Ella i efterskott!!!!

Maria kul att du har börjat med en blogg!!

Tack för världens mysigaste hund-SMILLA

2009-01-04 @ 17:35:09
Postat av: birgitte pingel

Tillykke tilykke smukke Ella!



Masser af hilsner fra Ashley

2009-01-06 @ 10:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0