Hej på er!

Nu är jag i full gång på jobbet, känns kul. Massor med nya grupper som ska igång & vi funderade idag när lågkonjunkturen ska drabba oss, många förlorar jobben & kanske inte har råd att sätta sina barn i verksamhet. Hoppas det snart vänder & att vi får en ny regering....
Har varit en långpromenad med doggarna i skogen 12 gr.kallt & vi har fått nysnö. det märks mer & mer att Ella börjar va gammal går typ 50 meter efter, & har defenetivt ingen brådska. De andra rusar runt & leker & hon är som tjuren Ferdinan.
Jobbar på med vår LAK special i Juni & jag hoppas snart domare & plats blir klart. Ser framemot att börja ställa ut igen, nu suger det verkligen, har anmält Foppa till SvKTR här i Skellefteå 2 maj. Sen har vi faktiskt ganska många utställningar här uppe i år, ska också åka söderut några svängar.Lilla Alva blir junior 1 juni, så det ska bli kul att köra henne & Foppa i sommar.
Det är mycket hugg efter lhasa apso valpar nu, även till utställare, känns skit kul...

Ha de gott/Maria


Kort från där jag bor tagna av min gulliga Nadja

Kommentarer
Postat av: Birgitta-Smillas nya matte

Vilka fina kort du tar Nadja. Vad vackert vi bor.

2009-01-17 @ 13:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0