Söndag

Hej!
Idag är det söndag & en ganska tråkig sån, vaknade med värsta ryggont, har fått så mycket problem i svanken & värktabletter räcker inte längre. Tror att jag har ett diskbrot där.
Igår var jag, jonte, carola & Kerstin i Boden & tittade på gudomligt söta & snygga pudelvalpar. Lisbeth som uppfödaren heter hade en underbar toytik som var 9 veckor som hon bara ville att jag skulle ta. Hm blev ju jättesugen på den lilla karamellen, men jag kan ju inte klippa så det stöper där, CAROLA du måste hjälpa MIG....För någongång SKA jag ha en pudel....
Vi var där hela dagen, fick supergod mat, fika. TACK Lisbeth för din gästgivenhet. 
På kvällen när vi kom hem var jag helt slut, stöp i soffan & såg körslaget/Stjärnor på slottet. Du är underbar JONAS GARDELL!! Vilken människa.
Carola den lilla spjuvern tog med sig en skitsnygg hanvalp med sig hem, LYCKA TILL.
Får glädja mig här hemma att både Mika & Agnes är dräktiga.
Ha en forsatt trevlig söndag/Maria

Agnes med valpar, Mikavalpar & Carolas Majken som är 1.5 v. idag

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul med pudel, kan med tänka mej en sån! Agnes + Foppa vilka valpar! Köpte jag för fort nu igen...????

2009-01-11 @ 14:46:47
URL: http://asa.b99.org
Postat av: Hilal

va söta :D

2009-01-11 @ 14:54:27
URL: http://hilals.blogg.se/
Postat av: Birgitta-Smillas nya matte

Hoppas ryggen känns bättre. Smilla badad o fönad o pudrad.

2009-01-11 @ 20:29:30
Postat av: kerstin Eriksson

Håller med dig Maria JONAS är en underbar människa! Sugen på Pudel.hmmm jag är sugen på en Kines jag inte mycke klippa där kanske men inte helt pälsvårdsfria är de väl inte heller.

ha det/ MVH kerstin

2009-01-11 @ 21:07:31
Postat av: Ingela

Hej! Hoppas ryggen blir bättre snart! Valpar av Agnes och Foppa måste bara bli kanon. Jag kommer och ser när Agnes ska valpa, måste bara få göra det. Nu kommer jag ju att bli valpsjuk igen!! Varför gör du på detta vis??? Kram på dig!

2009-01-11 @ 22:38:46
URL: http://www.ingelaslhasaapso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0