Semestertider

Är nu inne på sluttampen på semestern & det känns rätt OK att börja jobba igen. Beror nog på skitvädret som varit i sommar, älskar sol & värme & kan ligga ute från morron till kväll...Har ivart fall haft 2 varma soliga dagar i veckan & jag ser ut som en kräfta:)
Förra helgen var jag & min kompis med våra barn till Piteå havsbad me husvagn, vi hade en jättemysig helg, med karuseller på Piteå Dansar & Ler (SPYR)...Bowling, minigolf, Nimbus Lekland & på kvällarna uppsökte vi piteå Havsbad´s PUB. Förstår inte att det första barnen sa på lördag morron VISST SKA VI PÅ PUBEN IKVÄLL OCKSÅ?? hm,,
I helgen åker jag och PudelCarola till Svestavik & ställer ut, denna gång ska bara Foppa ut, så håll tummarna för min GO kille. Lille Edgar ska också få följa med, behöver lite träning.
Sen blir det övernattning i Sundsvall & IKEA på söndag....
Kram på er alla mina vänner:))))


Kommentarer
Postat av: Linda

Lyckat till,



önskar Linda & Doris

2009-07-31 @ 11:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0