Valpliv

Nu är det full rulle här hemma, papillonvalparna har hunnit fylla 7 v. & lhasa valparna är 5 v.. De är så söta & med härliga temprament allihop. Lena min kompis var här igår & hälsade på, hon fotade lite & jag sätter ut en del kort. Tack Lena
Hundarna har haft magsjuka & Mika är förkyld, men det börjar ge sig nu, hoppas inte valparna drattar dit.
Annars är allt som vanligt, mycke snö, när kommer våren, igår snöade det igen, så man blev deppad.
Var föresten & såg Män som hatar kvinnor igår, superbra. absolut värd att se. Tack Linda & Eva för supergod middag & trevligt sällskap...

Är man söt el. är man??

Ha en bra vecka, mina vänner...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Mycket söta! Du gör allt för att jag ska bli ännu mer valpsjuk än vad jag redan är, eller hur??? Kanske kommer jag och hälsar på till helgen om det går bra?

Kram på er...

2009-03-31 @ 01:55:20
URL: http://www.ingelaslhasaapso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0